2014. január 14., kedd

Elrabolt díjacka


Mert Raistlin engedélyt adott rá, hogy elvihessem a tíz kérdését. Helyfoglaló, semmi extra, továbbküldeni se küldöm, viszont aki akarja válaszolhat rá.
A szabályok:
- Írj néhány bizarr dolgot magadról!
- Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre!
- Tedd fel magadnak azt a kérdést, ami egész életedben kísértett és próbálj meg válaszolni rá. Nem kötelező nyilvánosan.
- Nem muszáj továbbküldeni a díjat!


Néhány bizarr dolog rólam:
- A humorom
- Öt perc alatt képes vagyok pársoros verset firkantani bárkiről minimális infó alapján. Tényleg.
- Képes vagyok normálisan viselkedni, de ezt nagyon jól titkolom.

Rei kérdései:
1) Melyik táncformát sajátítanád el a legszívesebben?
A keringőt. Annak ellenére, hogy nekem attól is képes felfordulni a gyomrom, hogy sokszor átbucskázom a fejemen, nagyon tetszik ez a tánc. Olyan szép és finom, meg kecses.

2) Melyik az a festmény, amit szívesen kiakasztanál a szobád falára?
Nem vagyok otthon festészetben, de Salvador Dali Napraforgóit szivesen látnám a falamon.

3) Zombiapokalipszis, nálad egy lángszóró, küszöbödön az élőhalottak. Milyen zene szól a háttérben?
Háhá! Szimpatikus egy kérdés. AC/DC - Thunderstruck vagy Ossián - Harc a Gonosszal. Ha már meg kell halni/halniuk, legyen stílusa a dolognak.

4) Melyik volt a legfurább film, amit láttál, és miről szólt?
Kifejezzeten ilyenhez nem volt szerencsétlenségem, de a legújabb Diótörő animációs film jó eséllyel indul a címért. Nem tudom ki találta ki, hogy balettzenére dalszöveget ir, de nem jött be.

5) Legjobb színházi emlék?
Szinte az összes emlékem jó a színházról (a Carmen nem tetszett egyedül), és igazságtalanságnak érzem a rangsorolást, így randomszerűen kiemelem azt, mikor kezet foghattam és fényképézkedhettem Járai Mátéval. Utána szabályszerűen hiperventilálltam, és kis, rózsaszín felhők között lebegtem.

6) Musical/rockopera/opera - igen/nem/mindig/még-még?
Igen, igen, ha jó. Az operát nem szeretem annyira, mert nem értem mit énekelnek, a Carmenen meg majdnem bealudtam, de azért elhallgatom. A musical pedig mindig, mindenhol, minden körülmények között.

7)Életed végéig csak egy könyvet olvashatsz. Mi a választásod?
Főbe lövöm magam. Vagy, mivel van sütnivalóm, azt aki ezt kitalálta.

8) Ha bármilyen hangszeren megtanulhatnál játszani egy nap alatt, mit választanál?
Hegedű. Nah vajon, miért?!

9) Van kedvenc szobrod?
Persze, amelyik nem akar megtámadni, már rokonszenves. De nagyon tetszik itt Győrbe a szódásszifon szobor, amit Jedlik Ányos tiszteletére álítottak, és várom, hogy mikor fog belőle fröccs folyni.

10) Mit szeretsz fotózni?
Tájakat, fűt, fát, bokrot, ilyeneket.


+1) A kérdés, amit nagyon szeretném, hogy feltegyenek nekem.
STEVEN MOFFAT: Volna kedved egy napra csatlakozni a Sherlock stábjához?
ÉN: Igen!

Az én kérdéseim, kommentbe válaszolhattok, vagy el is vihetitek, ahogy érzitek.
1) Hogyan találtál rá a Sherlok BBC-re?
2) Mit tennél ha elrabolnának az UFOk?
3) Ha kiderülne, hogy páratlan tehetségű színésznő vagy, melyik filmben/sorozatban szerepelnél a legszívesebben?
4) Kezdtél már bele olyan könyvbe/filmbe/sorozatba pusztán azért, mert sok fic született róla?
5) Hogyan kezdtél el slasht irni?
6) Miként birkóztál meg ezzel és úgy általában azzal, hogy rajongó lettél?
7) Milyen lenne a tökéletes napod?
8) Részt vettél-e már tüntetésen? Ha igen, melyiken és milyen volt, ha nem melyiken lennél ott és miért?
9) Ki szeretnél lennél következő életben?
10) Mire vagy a legbüszkébb az életedből? Persze csak akkor ha publikus.

Nah én ennyi lettem volna, további szép napot nektek! És kitartás, állítólag csak egy évet kell várni a negyedik évadra!

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a kitöltést :3
    1) Hogyan találtál rá a Sherlok BBC-re?
    Imádom a könyveket, és minden létező feldolgozást felkutattam a neten a némafilmektől az orosz adaptációig (ami fenntartom, hogy a legjobb), és akkor még baromi friss volt, a pilotot láttam a youtube-on tíz perces részletekbe feltöltve. Humoros...tapasztalat volt.
    2) Mit tennél ha elrabolnának az UFOk?
    Kapva-kapnék az alkalmon hogy megismerhetek egy idegen fajt, és hoznám apát is valahogy.
    3) Ha kiderülne, hogy páratlan tehetségű színésznő vagy, melyik filmben/sorozatban szerepelnél a legszívesebben?
    Európai kisfilmeket népszerűsítenék talán?
    4) Kezdtél már bele olyan könyvbe/filmbe/sorozatba pusztán azért, mert sok fic született róla?
    Inkább a fandom egésze tetszik meg általában - a Hannibal fandomnak olyan jó a humora és a Night Vale-esek annyira lelkesek voltak, hogy mindkettőbe ezért néztem bele, és...maradtam.
    5) Hogyan kezdtél el slasht irni?
    A menő nagylányok a Merengőn mind azt csinálták én meg tizenegy éves voltam és befolyásolható. Ez igazából egy szomorú történet.
    6) Miként birkóztál meg ezzel és úgy általában azzal, hogy rajongó lettél?
    Alapvetően aggasztóan könnyen lelkesedem bármiért. Fangirlnek születtem. *Lady Gaga - Born This Way zeng a háttérben*
    7) Milyen lenne a tökéletes napod?
    Utaznék valahova és velem lennének a barátaim.
    8) Részt vettél-e már tüntetésen? Ha igen, melyiken és milyen volt, ha nem melyiken lennél ott és miért?
    Nagyon sok tüntetésen részt vettem már, mert na. Power to the people. A közoktatás, a melegjogok, a feminista mozgalmak és a természetvédelem tud kirángatni az utcára.
    9) Ki szeretnél lennél következő életben?
    Halott.
    10) Mire vagy a legbüszkébb az életedből? Persze csak akkor ha publikus.
    Hogy 21 éven át kihúztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az orosz adaptációra azóta vadászom, mióta láttam belőle képeket, de gyanítom, hogy egy ideig még csak vágyálom marad.

      Tizenegy évesen azért az brutál lehetett. Részvétem.
      Örülök, hogy itt jártál, kösz a kitöltést!
      U.I: Egyszer együtt fogunk tüntetni, én tudom.

      Törlés
  2. A 3. kérdésre adott válaszod tökéletesen átérzem. :)


    1) Hogyan találtál rá a Sherlok BBC-re?
    Az Avengers fandom miatt épp sokat lógtam a tumblr-en, és lehetetlenség volt nem belefutni a Sherlockosokba. Az angol krimi meg mindig is a gyengém volt, bár inkább Agatha Christie párti vagyok.

    2) Mit tennél ha elrabolnának az UFOk?
    Egy teljesen őszinte választ adok: félnék.

    3) Ha kiderülne, hogy páratlan tehetségű színésznő vagy, melyik filmben/sorozatban szerepelnél a legszívesebben?
    Én csakis Lady Macbethet játszanám, és inkább színpadon.

    4) Kezdtél már bele olyan könyvbe/filmbe/sorozatba pusztán azért, mert sok fic született róla?
    A BBC Sherlock az egyetlen ilyen. XD (Mekkora hiba volt ez is...)

    5) Hogyan kezdtél el slasht irni?
    Frusztrált, hogy mennyire OOC slasheket olvastam. Dühömben megírtam az elsőt.

    6) Miként birkóztál meg ezzel és úgy általában azzal, hogy rajongó lettél?
    Nem birkóztam meg vele egyáltalán. Mármint a slash különösebben nem visel meg, csak az, hogy mennyi időt vagyok képes fangirlködéssel eltölteni... nap mint nap harcolok magammal emiatt.

    7) Milyen lenne a tökéletes napod?
    Egész nap fangirlködhetnék. XD

    8) Részt vettél-e már tüntetésen? Ha igen, melyiken és milyen volt, ha nem melyiken lennél ott és miért?
    Nem. De a bostoni teadélutánra mondjuk elmentem volna. :P

    9) Ki szeretnél lennél következő életben?
    Nem hiszek a következő életekben, és nem is szeretnék hinni benne.

    10) Mire vagy a legbüszkébb az életedből? Persze csak akkor ha publikus.
    A curryre, amit tegnap főztem. Rohadt finom lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik csak az én hópihefehér és harmatgyenge lelkem nem bírja megemészteni, hogy slasher/fangirl énem hirtelen túlburjánzásnak indult. "sóhaj"

      a curryből meg igazán faxolhattál volna :) Úgyse ettem még olyat.

      Na gyere, fangörlködjünk együtt.
      Köszi a kitöltést!

      Törlés
  3. szió~ gondoltam, én is kitöltöm, olyan jó kis kérdéseid vannak ^^

    1) Igazából nem találtam rá, mármint nem nézem, de amúgy a rendszeresen olvasott blogjaim felén rendszeresen szembejön velem valamilyen formában.

    2) Megkeresném köztük Tony-t és megkérném, mutasson be Amerikának (mert mindenre lehet Hetaliával kapcsolatos választ adni. Mint azt a további válaszaim mutatják.)

    3) A Hős Legendájában (ha lenne végre 3. évad *zokog*)

    4) Igen, a Hetaliába (mily meglepő). ^^

    5) Túl kevés volt a női karakter a Hetaliában (eskü, nem direkt csinálom, de az volt az első fandomom. És Tényleg csak 6 női karakter van benne .-. )

    6) Elég nehezen, hiszen előtte a fanfiction-ellenesek táborának fő-fő zászlólengetője voltam. A slash részével nem volt gondom, már hetedikes korom óta (ekkor regisztráltam a Facebookra) aktívan elküldök mindenkit a francba aki egy rossz szót szól a melegekre, úgyhogy még örültem is, hogy egy normális közösségbe kerültem ilyen szempontból.

    7) Reggel felébredek jó korán, megnézem a naplementét, aztán nyolcig heverek az ágyban. Utána megreggelizem, majd leülök, és egésznap háborítatlanul írok, végül este belesüppedek egy kád vízbe.

    8) Még nem vettem részt, de egy melegfelvonulásra elmennék.

    9) Nem tudom, de nem önmagam, az biztos...

    10) Van egy publikált novellám az Ígéretek antológia 8. kötetében. Magára a novellára nem vagyok büszke, szerintem szörnyű lett, de arra igen, hogy bele került.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szia, örülök, hogy jöttél!

      Nekem az a tapasztalatom, hogy mindenre lehet Sherlockos választ adni, szóval nem akadok ki a te Hetáliádtól. (Bár két résznél nem bírtam tovább)

      Csapj bele, én is úgy álltam át a sötét oldalra, hogy elötte a vérüket ittam volna. Nekem fura volt, mert slasht saját novellában olvastam először, és csak a végére esett le a figyelmeztetés, ami úgy jó volt, mert nem hardcore verzióba futottam bele.

      Höhö, úgy látszik a kiadók tévedhetetlenül tudják, hogy melyik novelládra/versedre nem vagy annyira büszke, és azt rakják bele.

      Köszi, hogy itt jártál

      Törlés
  4. Hellóka!
    Gondoltam felnézek a blogodra, aztán látom hogy még mindig nem múlt el a nagy Sherlock-mánia, szóval a magam részéról asszem majd később folytatom a nézelődést.
    Viszont a kérdéseket vittük, és jót szórakoztunk vele a blogunkon. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem. Egész januárban még tombolni fog, februárra lecsitul, de el nem múlik soha. Soha!
      A kitöltés köszönöm!

      Törlés